Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от vladev Покажи съобщение
    По книжка резервата е 7 литра. Забелязал съм, че стрелката на горивото се колебае значително според наклона на колата. Не е хубаво да свършва нафтата, защото на дъното на резервоара има боклуци, които ще влязат в системата. Освен това ако се стигне до там, че чак угасне заради липса на нафта - предполагам, че след това ще трябва доста време да върти стартера, преди да подкачи отново.
    Благодарско
    Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
    Всички екстри Мултиволан и Калорифер

    Comment


    • Ако свърши нафтата напълно и след като сложиш отново, вместо да се мъчиш да запалиш веднага, първо подгрей 4-5 пъти и тогава пали, иначе има опасност да ти падне и акумулатора.
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD + Remap

      http://vbox7.com/play:74e1033b0c

      Comment


      • Първоначално публикувано от vladev Покажи съобщение
        Не е хубаво да свършва нафтата, защото на дъното на резервоара има боклуци, които ще влязат в системата. Освен това ако се стигне до там, че чак угасне заради липса на нафта - предполагам, че след това ще трябва доста време да върти стартера, преди да подкачи отново.
        Помпата в резервоара смучи от дъното на кошницата на помпата която прави почти затворен кръг от обратната нафта и там от където смучи помпата има цедка така че трудно могат да минат някакви боклуци през нея.....

        И ако свърши нафтата не е необходимо да върти стартера за да подкачи нафта и да се обезвъздуши системата на ново!
        Помпата е електрическа и е достатъчно ключа да се завърти на контакт и да се изчака няколко сек. докато спре да бълбука. Ако не спре докато помпата работи просто връщаш ключа и пак на контакт за да включи помпата на ново.
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • Тука трябва да се отчете и друго, ако загасне колата в движение.
          писва компютъра и те стряска
          губиш мекото въртене на волана и завиваш трудно - ако си в завой или по планински път
          Спирачките стават неефективни
          и т.н.
          Абе не е желателно да се кара до дупка на резервата на горивото
          Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
          Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
          Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

          Comment


          • Ок повечето от нещата са ми ясни,не смятам да я оставям без гориво,Просто попитах за допълнителна информация,Благодаря на всички съветите са ви много полезни за мен,още веднъж благодаря
            Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
            Всички екстри Мултиволан и Калорифер

            Comment


            • Добър вечер,бих искал да ви попитам колко долу горе ще излезе на алфата да и сложа един би ксенон.
              И разбира се дали си заслужава?

              Comment


              • Първоначално публикувано от bonc Покажи съобщение
                Добър вечер,бих искал да ви попитам колко долу горе ще излезе на алфата да и сложа един би ксенон.
                И разбира се дали си заслужава?
                Заслужава си.Но цената е много относителна величина в случая.Като почнеш от 40 лв. за комплект и като стигнеш до 100-на лева за комплект.Аз моите съм ги взел за по 40 лв.,но това е с отстъпка като за мене иначе са по 80 лв. продажна цена.Светя си с тях почти година вече и нямам грижи .Ксеноните са ми със SLIM баласти.Доволен съм.
                sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                Comment


                • Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                  Заслужава си.Но цената е много относителна величина в случая.Като почнеш от 40 лв. за комплект и като стигнеш до 100-на лева за комплект.Аз моите съм ги взел за по 40 лв.,но това е с отстъпка като за мене иначе са по 80 лв. продажна цена.Светя си с тях почти година вече и нямам грижи .Ксеноните са ми със SLIM баласти.Доволен съм.
                  Това е друга цена вече,на едно място ми казаха за 260.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от bonc Покажи съобщение
                    Това е друга цена вече,на едно място ми казаха за 260.
                    Явно не познават парите.Ако е "луксима" за това е такава цената,но и луксимата е китаец,но с по-добро качество.Представителя за Плевен ми е приятел и от него го знам.Не всички евтини ксенони са хубави,на някои от тях се наблюдава трептене на светлината,но намери си някой,който е в час с ксеноните и той ще те насочи какъв да си вземеш,като марка говоря.
                    sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                    Comment


                    • може би има предвид би-ксенон с лупи, тогава цената е горе долу толкова
                      Alfa Romeo 147 "Selespeed"
                      sigpic

                      Comment


                      • Колеги тия дни се зачудих и се реших да попитам при нашите турбини на дизела може ли да се постигне звуковия ефент както при тези на бензина въпросния звук (тсссс),като отнемеш газта преди превключване на скорост?

                        и друго какво налягане трябва да прави турбината при определени обороти ако нялой знае нека сподели, чета колата с фес.

                        и друго много се оглеждам по коли с изнесен Кулер на предната броня това възможно ли е и какъв да е ако е възможно,там между халогените?

                        Благодаря ви и ако някои има конкретни отговори и снимков материал нека пише и на ЛС

                        И кулерите имат ли някакви характеристики глесам в нета и от мерцедес е220 и астра 1,7 като дължина пасват!
                        Last edited by Zafo_84; d.m.y г., 23:28.
                        Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                        Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
                          Колеги тия дни се зачудих и се реших да попитам при нашите турбини на дизела може ли да се постигне звуковия ефент както при тези на бензина въпросния звук (тсссс),като отнемеш газта преди превключване на скорост?

                          и друго какво налягане трябва да прави турбината при определени обороти ако нялой знае нека сподели, чета колата с фес.

                          и друго много се оглеждам по коли с изнесен Кулер на предната броня това възможно ли е и какъв да е ако е възможно,там между халогените?

                          Благодаря ви и ако някои има конкретни отговори и снимков материал нека пише и на ЛС

                          И кулерите имат ли някакви характеристики глесам в нета и от мерцедес е220 и астра 1,7 като дължина пасват!
                          Блуоф клапан можеш да си сложиш по всяко време без да се налагат други промени,но ако сложиш челен кулер,трябва да преработиш турбопътищата/което със сигурност знаеш/,но ще се наложат и ремап,друга турбина,или вдигане на налягането на тази.Не е невъзможно.Има доста колеги с такива доработки по колите си ,да ти и могат да ти кажат,как и какво се прави,колко пари излиза и т.н.Иначе един приятел си сложи блуоф,буст контролер и уред за стойностите на буста,излезе му около 250 лв.
                          sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                          Comment


                          • http://prodavalnik.com/manual-boost-...oler-i16516733

                            КОлеги това нещо върши ли работа и каква точно му е функцията доколкото четох с това се променя налягането на турбината,така ли е или греша и има ли ефект от монтажа му и какъв е той?

                            може да не е конкретния но това намерих със снимка,разяснете ми какво върши това клапанче и как се използва?

                            Ето този ефект търся:
                            http://www.youtube.com/watch?v=2BqDj4czIGI
                            Last edited by Zafo_84; d.m.y г., 01:05. Основание: клип
                            Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                            Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
                              http://prodavalnik.com/manual-boost-...oler-i16516733

                              КОлеги това нещо върши ли работа и каква точно му е функцията доколкото четох с това се променя налягането на турбината,така ли е или греша и има ли ефект от монтажа му и какъв е той?

                              може да не е конкретния но това намерих със снимка,разяснете ми какво върши това клапанче и как се използва?

                              Ето този ефект търся:
                              http://www.youtube.com/watch?v=2BqDj4czIGI
                              Първото нещо на което си дал линк (бустконтролера) не става за твоята кола, в смисъл за нея не ти трябват такива работи за да вдигнеш мощността!
                              Просто трябва да ти направят ремап на ЕКУ-то.

                              На клипа с Алфата просто се чува звука от турбината и при теб го има, но при по-големите турбини е по-силен....
                              Last edited by haljscho; d.m.y г., 08:09.
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
                                http://prodavalnik.com/manual-boost-...oler-i16516733

                                КОлеги това нещо върши ли работа и каква точно му е функцията доколкото четох с това се променя налягането на турбината,така ли е или греша и има ли ефект от монтажа му и какъв е той?

                                може да не е конкретния но това намерих със снимка,разяснете ми какво върши това клапанче и как се използва?

                                Ето този ефект търся:
                                http://www.youtube.com/watch?v=2BqDj4czIGI
                                С бустконтролера се регулира буста на турбината,както ти е написал колегата.Ремап на екуто ще ти трябва със сигурност,блуоф клапан се слага за да разтоварва турбината във високите обороти и да илиминира обратната тяга,пускаш газта и той веднага съска,както искаш ти,но това което прави в същност е да испусне налягането.По този начин спира по-бързо колата,защото както предполагам знаеш обратната тяга я бута.
                                Не съм сигурен обаче,че няма да ти трябва бустконтролер,с него се правят част от настройките на налягането.Уред за буста,обаче задължително ще е необходим,да си гледаш какво се случва с налягането в движение,как надува турбото,виждаш и кога изпадаш в турбодупка,по-леките естествено,тя ако е фрапантна се усеща и без уред.
                                Тук във форума едва ли някой от разбиращите ще ти каже всичко по-монтажа,кое,къде,как и какво.Не е невъзможно да си ги монтираш тези неща сам,но трябва да се ровиш в нета,за да разбереш как,става.И след монтажа или преди него отиваш само за ремап на екуто.
                                sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                                Comment

                                Working...
                                X